Hertz
W 1998 roku Elettromedia, włoski producent produktów audio tworzy markę Hertz, dając głos swoim wzmacniaczom i stając się światowym liderem na rynku głośników samochodowych. Hertz szybko wprowadza ważne innowacje w technologii projektowania sprzętu car audio, potwierdzając kreatywność jako kluczowy atut strategiczny dla spółki. Filozofia firmy Hertz, to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości brzmienia, żywej tradycji, genialnej innowacji i wysokiej jakości, połączonej z pełną gamą produktów dla maksymalnej satysfakcji klienta.
Od czasu swojej premiery marka Hertz reprezentuje wiele różnych wysokiej klasy mobilnych produktów audio, w tym wzmacniacze, głośniki i subwoofery. W 2006 roku Hertz zajmuje już ugruntowaną pozycję na świecie wśród marek car audio i prezentuje linię wzmacniaczy Hi-Power dla wielu fanów, którzy proszą o systemy audio, których wyłącznym producentem jest Hertz.