Producenci

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
B2 Audio
B2 Audio powstało w oparciu o jedną ważną zasadę.: Wiemy, że można to zrobić lepiej i to jest to, co zamierzamy zrobić. Nasz cel był prosty, nie być najtańszym, ale być najlepszym! Grupa audiofilów i entuzjastów przemysłu z Danii odrabiała pracę domową przez wiele lat, zanim powstała grupa znana jako B2 audio. Marka oficjalnie wkroczyła na rynek car audio w 2008 roku i od tamtej pory wyznaczam standardy i kwestionuje status quo. Nigdy nie osiedlaliśmy się wystarczająco dobrze, ale popychaliśmy kopertę dostępnego wzornictwa i technologii, aby z entuzjazmem i postawą, jaką kiedykolwiek przyjmiemy. 
 


Czy to, co robimy inaczej, czyni nas niszowymi i unikalnymi, tak jak dźwięk i preferencje wizualne każdej pojedynczej osoby? Kto chce być taki sam jak wszyscy inni, jeść ten sam kawałek tortu i pić z tego samego kubka? Dajemy Ci "słodkie jak duński" podejście, coś innego i niepowtarzalnego, dla tych, którzy wolą to słodszy od reszty. Nasze produkty trafiają w ręce nie tylko profesjonalistów z branży, ale także przeciętnego użytkownika, który dowiaduje się, że to, co ma, nie zaspokaja jego potrzeb. B2 Audio ma trochę wszystkiego dla każdego i jesteśmy bardziej niż szczęśliwi, że mamy Cię w tej podróży!

Produktów w sklepie: 6
Bang & Olufsen
Bang & Olufsen (B&O) to duńska firma zajmująca się elektroniką użytkową, która projektuje i produkuje produkty audio, telewizory oraz telefony. Została założona w 1925 roku przez Petera Banga i Svenda Olufsena, którzy zaprojektowali radio do pracy zasilane prądem przemiennym. Był to produktem o istotnym znaczeniu w czasach, gdy większość radiotelefonów wciąż była zasilana bateriami. W latach dziewięćdziesiątych firma B&O otworzyła swoje dedykowane sklepy, sprzedając swoje produkty bezpośrednio użytkownikom zamiast czynić to za pośrednictwem detalistów. Zaprzestano produkcji zestawów odseparowanych audio na rzecz systemów typu mini, sprzedawanych jak to zwykle bywa w przypadku B&O, po cenie wyższej niż średnia w branży.
 
 
W 2003 roku firma B&O zawarła umowę z Audi na dostarczenie zaawansowanego systemu car audio, a w 2005 r. system dźwiękowy oparty na BeoLab 5 ze wzmacniaczami o mocy 1000 W stał się dostępny dla flagowego modelu Audi, A8. Audi sprzedaje ten system nagłośnienia pod marką Bang & Olufsen. Unikalną cechą tego systemu są zmotoryzowane głośniki wysokotonowe, które wychodzą z deski rozdzielczej po włączeniu systemu dźwiękowego. Następnie Audi rozszerzyło opcjonalny zaawansowany system dźwiękowy do modeli A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, TT i R8. B&O dostarcza również systemy dźwiękowe do wyższej klasy pojazdów premium, takich jak Aston Martin DBS, Rapide, BMW serii 5, BMW serii 5 Gran Turismo, BMW serii 6, BMW M6, flagowego BMW serii 7 oraz modele Mercedes-Benz AMG.
 
 
Oprócz produktów konsumenckich firma produkuje również usługi dla biznesu, w szczególności w zakresie niestandardowych instalacji audiowizualnych dla producentów samochodów i branży hotelarskiej. W maju 2015 roku firma Harman International (która później stała się spółką zależną Samsunga) ogłosiła zakończenie przejęcia biznesu car audio Bang & Olufsen Automotive. W marcu 2017 Tymphany, ODM audio z siedzibą w Hongkongu i zakładem produkcyjnym w Dongchen, ogłosił przejęcie działu inżynieryjno-produkcyjnego w Czechach od Bang & Olufsen.
 
 
Credo firmy B&O PLAY jest tworzenie idealnie dostosowanych do oczekiwań klientów produktów wyróżniających się zaskakującym wykończeniem. Sprzęt marki B&O PLAY cechuje się intuicyjną obsługą i prostotą użytkowania w życiu codziennym – zarówno w domowym zaciszu, jak i w poza nim. Systemy muzyczne i głośniki firmy B&O PLAY zostały wyposażone w technologię Bang & Olufsen Signature Sound gwarantującą dźwięk idealnie zgodny z zamiarem artysty – rzetelny, czysty i przepełniony pasją. Wszystkie produkty zostały wykonane wyłącznie przy użyciu najwyższej klasy materiałów wykończeniowych. Co istotne, oferowane modele dostępne są w licznych kolorach, a możliwość wyboru rozmieszczenia poszczególnych funkcji pozwala na dopasowanie sprzętu do indywidualnych preferencji użytkownika.
 
 
Słuchawki B&O PLAY zostały tak zaprojektowane, aby oferowany dźwięk wiernie odzwierciedlał intencje artysty. Autentyczne i potężne brzmienie, bez zbędnych przekształceń i przesadzonych ulepszeń, zapewnia dźwięk tak atrakcyjny, że chce się go słuchać godzinami.
Produktów w sklepie: 56
Bassface
Bassface to marka car audio ciesząca się międzynarodowym uznaniem, stale rozwijana i wysoko oceniana. Posiada grupę pełnych pasji i doświadczonych dystrybutorów, inżynierów i biznesmenów, którzy stale współpracują, aby znaleźć nowe sposoby na udoskonalenie istniejących produktów i wykorzystanie doświadczeń zdobytych we współpracy z naszymi fabrykami do wprowadzenia nowych rozwiązań w życie. To niekończący się proces – każdego dnia, czasem w nocy, w weekendy, w niedziele – cały czas mówimy o Bassface.
 

Nasza wewnętrzna międzynarodowa komunikacja „What's-App” jest stała. Chyba nigdy wcześniej tak niszowa marka nie współpracowała tak blisko. Od Chin po Wielką Brytanię, USA, Szwecję, Włochy, Grecję i inne kraje, pracujemy nad zapewnieniem doskonałości dźwięku. W przeciwieństwie do innych firm trzymamy się naszych zaufanych fabryk, budując relacje i szacunek. Wysyłamy nasze produkty do najbardziej szanowanych autorytetów w branży car audio w celu ich oceny, a następnie dzielimy się wiedzą z zespołem projektowym, aby mógł on przyjrzeć się sposobom dalszej poprawy wydajności w następnej partii produktu. Dlatego w naszych specyfikacjach zobaczysz „V2, V3” i tak dalej.
Produktów w sklepie: 10
BenQ

BenQ Corporation - wiodący na świecie dostawca technologii i rozwiązań powszechnego użytku, powstały na skutek przekształceń Continental Systems Inc., powstałego w 1984 w Acer Technologies. Jest tajwańskim producentem urządzeń cyfrowych. Ostateczna nazwa firmy powstała na skutek złączenia początkowych liter sloganu "bringing enjoyment and quality to life" - "doskonalenia jakości życia" w celu podniesienia i wzbogacenia aspektów funkcjonowania najważniejszych dla współczesnych ludzi - stylu życia, biznesu, opieki zdrowotnej i edukacji. Wyznaczony przez wyjątkową filozofię “Because it matters” - "Ponieważ to ma znaczenie", BenQ zobowiązuje się do tego, aby dziś ludzie mogli żyć lepiej, zwiększać wydajność, czuć się zdrowiej i powiększać wiedzę, dzięki napędzanym przez ludzi produktom, usługom i rozwiązaniom opartym na innowacjach. Przesłanie to, jako podstawa działalności marki, istnieje aby poprawić doświadczenie życia w każdym aspekcie, leży u podstaw rozwoju produktu, modelu biznesowego, partnerstwa i kultury korporacyjnej.

 

 

To także inspiruje pracowników przedsiębiorstwa i kieruje firmę w stronę globalnego obywatelstwa. Ponieważ ma to znaczenie, marka BenQ nadal będzie wykorzystywać znaczne zasoby i sprawdzoną wiedzę w zakresie projektowania produktów, wyświetlaczy, rozwiązań mobilnych i technologii konwergencji sieci z nadzieją na zachwycenie świata, oferując szeroką gamę produktów, usług i rozwiązań: projektory cyfrowe, profesjonalne monitory, interaktywne wyświetlacze wielkoformatowe, rozwiązania wyświetlaczy, mobilne urządzenia komputerowe i rozwiązania oświetleniowe LED.

Produktów w sklepie: 6
Beyma

Od 1969 roku hiszpańska marka Acustica Beyma projektuje i wytwarza w swojej fabryce w Walencji szeroką gamę sprzętu z dziedziny Pro Audio. Beyma jest jedną z najbardziej niezawodnych i znanych firm w tymże sektorze i jest uważana za jednego z głównych producentów sprzętu audio do zastosowań profesjonalnych. Jej produkty są cenione na całym świecie za innowacyjność, jakoś, trwałość oraz za zgodność z deklarowanymi parametrami.
 

 

Historia marki Beyma

1969r.
W 1969 powstaje rodzinna firma produkująca głośniki do profesjonalnych konstrukcji.

 



1974r.
Pierwsze targi na Musikmesse (Frankfurt, Niemcy)

1976r.
Początki umiędzynarodowienia firmy

1980r.
Rozbudowa hal produkcyjnych

1986r.
Konsolidacja w Europie i ekspansja na amerykański i azjatycki rynek.

1996r.
Nowa fabryka w Moncada
Powiększanie hal produkcyjnych ze względu na szybki rozwój i ogromny popyt.

2004r.
Prezentacja Beyma na 116th konwencji AES w Berlinie.

2007r.
Zmniejszenie zużycia energii poprzez zakup i instalację paneli fotowoltaicznych. Firma stawia sobie cel emisji 0% CO2 do atmosfery.

2008r.
Wprowadzenie unikalnego i innowacyjnego modelu przemysłowego dostosowanego do potrzeb produkcji, co nadaje nadaje wszystkim produktom wyjątkową niezawodność i spójność.
Opatentowanie technologii Hélicex.

 


 

2010r.
Wprowadzenie do wybranych produktów zaawansowanej technologicznie membrany PM4.

2012r.
Opatentowanie technologii Maltcross.

2014r.
Otwarcie nowego biura sprzedaży w Chinach (Guangzhou).

2017r.
Odnowienie i zwiększenie wydajności automatycznej linii produkcyjnej.

 


2018r.
Beyma jest dostępna na pięciu kontynentach.

2019r.
50 urodziny Beymy

Produktów w sklepie: 88
BigBen
Firma Big Ben została stworzona w 1981 roku, kiedy to jej założyciel, Alain Falc rozpoczął działalność w obszarze dostaw i produkcji wyrobów elektronicznych. Stając się na początku nowego tysiąclecia liderem na francuskim rynku akcesoriów konsol do gier wideo, grupa rozpoczęła swój międzynarodowy rozwój poprzez wykupienie kilku wydawców i dystrybutorów (w Anglii i Beneluksie) i stworzenie filii w Niemczech oraz biura projektowego w Hongkongu. Ta ekspansja zagraniczna została uwieńczona wejściem na paryską giełdę. To była owocna strategia, jako że akcesoria do smartfonów ze znakami Bigben Connected są obecnie najbardziej dynamiczną działką dla BigBen Interactive. Przez ponad trzydzieści lat, Bigben został przynosząc swoją wiedzę i kreatywność w kilku sektorach cyfrowych rozrywkowych. Dzięki szerokiej gamie akcesoriów do telefonów komórkowych, tabletów i produktów audio, grupa i jej produkty stały się dobrze znane użytkownikom europejskich gospodarstw domowych.
 
 
Grupa Bigben, dzięki swoim działom projektowym w Europie i Hong Kongu intensywnie rozszerza swoje katalogi o nowe pozycje. Poprzez dywersyfikację swojej działalności w obszarze gier wideo, telefonów komórkowych i sprzetu audio, Bigben rozwija swoje portfolio produktowe i otwiera nowe ścieżki dla grupy na przyszłość. BigBen Interactive jest obecnie grupą 300 pracowników, dla których siedzibą jest miasto Lesquin, na północy Francji. Firma początkowo koncentrująca się na dostarczaniu produktów elektronicznych teraz posiada zróżnicowane portfolio produktów multimedialnych i gier wideo.
 
Produktów w sklepie: 14
BLAM

BLAM (Bonneville Laboratory Acoustic Music) posiada ponad 25-letnie doświadczenie w projektowaniu wysokiej  jakości głośników mając tylko jeden cel: Jakość dźwięku. Doświadczenie i innowacyjne rozwiązania techniczne, pozwalają budować systemy posiadające wyjątkową muzykalność przy bardzo wysokiej obciążalności. Wysokiej klasy produkty są starannie zmontowane w warsztatach. Przed opuszczeniem fabryki poddawane są rygorystycznym testom: pasmo przenoszenia, impedancja, zniekształcenia. A wszystko po to aby uzyskać produkty klasy High End.

 

Produktów w sklepie: 38
Blaupunkt

Blaupunkt - Werke GmbH - filia Bosch z siedzibą w Hildesheim, jest wiodącym producentem radioodtwarzaczy i głośników samochodowych w Europie. Na całym świecie firma Blaupunkt zatrudnia obecnie ok. 7 500 pracowników, w tym ok. 2 800 w Hildesheim w Niemczech, produkując rocznie ponad 5 milionów radioodtwarzaczy do samochodów oraz ponad 500 000 systemów nawigacyjnych. W Polsce Blaupunkt obecny jest od 1993 roku. Oferuje między innymi komponenty z zakresu elektroniki użytkowej, w skład której wchodzą urządzenia car audio oraz dynamicznie rozwijający się segment domowego sprzętu audio.

Produkowane urządzenia

Car-audioradia samochodowenawigacje, stacje multimedialne, wzmacniaczegłośniki samochodowe, wideo rejestratory, anteny, zestawy głośnomówiące

- Home-audio: głośniki Bluetooth, Boombox-y, radiobudziki, radioodtwarzacze przenośne, radioodbiorniki, zegarki, radia DAB, wieże hi-fi, sounbar-y

- Wzmacniacze

- Klimatyzacje

- Telewizory LCD i LED

- Tablety

- Systemy alarmowe

- Wyposażenie kuchni: zmywarki, okapy, płyty grzewcze, lodówki

Produktów w sklepie: 358
Blow

Od początku działalności BLOW było marką multimedialnych urządzeń samochodowych. Z czasem jednak nasza oferta zaczęła ulegać przeobrażeniom – tak jak życie swoich klientów. W obecnym asortymencie znajdziesz więc zarówno niezawodną nawigację samochodową, jak również intuicyjne tablety, zaawansowane smartfony, sprzęt car audio, kamery i rejestratory video, a także szeroką gamę akcesoriów. Produkty Blow cenione są za doskonałą jakość oraz za bogactwo oferowanych możliwości. Możesz je znaleźć w najlepszych sklepach elektronicznych i komputerowych. Łącząc pasję rozwoju z fachowym podejściem, Blow zapewnia wszystkim klientom niezbędne wsparcie techniczne.
 


Produktów w sklepie: 107
Boschmann

Firma Boschmann (BM Audio Labs) powstała w USA w 1973 roku i od kilkunastu lat oferuje swoje produkty na polskim rynku car audio. Charakteryzują się one wysoką jakością dźwięku i wykonania. Lecz najistotniejszą rzeczą jest to, że posiadają doskonały współczynnik cena/jakość. Produkty tej marki można śmiało porównywać do wyrobów takich firm jak: JBL, Pioneer czy Blaupunkt. Dowodem tego jest szybko rosnąca popularność marki Boschmann na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej.
 


 

Podstawową filozofią firmy BM Audio jest umożliwienie miłośnikom muzyki wzbogacenia ich podróży na świeżym powietrzu poprzez posiadanie produktu oferującego dynamiczną przyjemność z muzyki o wysokiej wartości – to obietnica i podstawowa wartość Erwina Boschmanna i współzałożyciela Edmunda Meyera. Inżynierowie w BM Audio Labs inspirują się tą pasją i od tego czasu nigdy nie przestali oferować urządzeń elektroakustycznych o jeszcze wyższej wartości, co z kolei inspirowało świat użytkowników, którzy mają je w swojej podróży. BM Audio ma pasję do projektowania i budowania urządzeń akustycznych charakteryzujących się szczegółową wydajnością, dzięki czemu może przygotować dla Ciebie produkt o czystej wartości. Zbudowane z precyzją maszynową, ale nie pozbawione ludzkiego akcentu w postaci wyrafinowanego kunsztu audio – to cechy wbudowane w całą rodzinę produktów BM Audio.
 


Zakłady badawczo-rozwojowe i produkcyjne BM Audio usytuowane w Korei, Japonii, Chinach, Europie i Ameryce Północnej zapewniają, że wszystkie mobilne produkty car audio są projektowane tak, aby spełniać oczekiwania światowej klasy wymagających słuchaczy i kierowców na każdym kontynencie. Firma angażuje się w rozwój bezpiecznych, wygodnych i przyjaznych dla środowiska produktów elektroniki samochodowej. Oferta firmy obejmuje min. radia, wzmacniacze, subwoofery czy głośniki samochodowe

Produktów w sklepie: 156
Boss Audio

Firma Boss Audio Systems jest producentem pełnej linii komponentów car audio wideo oraz akcesoriów do ich montażu. Siedziba korporacji mieści się w mieście Oxnard w USA w stanie Kalifornia. Marka charakteryzuje się doskonałym stosunkiem jakości do ceny. W swojej ofercie posiada radioodtwarzacze CD i DVD, ekrany LCD, wzmacniacze mocy, głośniki samochodowe i procesory sygnału. Nowoczesne, trwałe, wysokiej jakości i ekskluzywne wykończone konstrukcje są priorytetem we wszystkich tworzonych urządzeniach. Boss Audio jest jednym z 5 najlepszych producentów samochodowych wzmacniaczy mocy na świecie. Firma jest również znana z produkcji wysokiej klasy sprzętu marine audio.

 
 
Produktów w sklepie: 211
Boston Acoustics
Założona ponad 30 lat temu, firma Boston Acoustics jest znana na świecie z produkcji wysokiej jakości kolumn głośnikowych, głośników podstawkowych i zaawansowanych samochodowych systemów car audio. Kultywowane przez firmę podejście technologiczne pod nazwą "Play Smart ®" znajduje odzwierciedlenie w projektowania produktu, co pozwala klientom cieszyć się wysokiej jakości dźwiękiem przy jednoczesnej możliwości wyrażania ich osobistego stylu i dostosowaniu do różnorodnych gustów. Więcej informacji na temat firmy oraz pełną prezentację zaawansowanych produktów dostępnych jest na stronie internetowej producenta.
 
 
Sound United jest działem firmy DEI Holdings, posiadającej rozbudowane portfolio nagradzanych produktów audio, która dostarcza urządzenia wiodących marek kina domowego oraz systemów audio do użytku domowego, dla klienta końcowego. Każda marka dostarcza szeroką gamę produktów audio, oferujących niestandardowy dźwięk wysokiej klasy, dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkowników, na rynki średniej wielkości. W skład gamy produktowej wchodzą głośniki, soundbary, amplitunery AV, bezprzewodowe i multimedialne systemy muzyczne, głośniki Bluetooth®, wzmacniacze, gramofony i słuchawki.
 
 
Grupę Sound United tworzą marki dobrze znane entuzjastom dobrego audio na całym świecie: Boston Acoustics® Marantz®, Denon®, Polk Audio, Definitive Technology, Polk BOOM, HEOS® by Denon, oraz Boston Acoustics®. Każda z tych firm dostarcza swoje unikalne podejście do wprowadzania kina czy też sali odsłuchowej do naszych domów. Niezależnie od tego, czy mówimy tu o legendarnym dziedzictwie firmy Denon, klasycznym brzmieniu Polk Audio, najwyższej jakości Definite Technology, potężnemu i wiernemu brzmieniu Marantz, czy też o inspirujących do ciągłego ruchu Polk BOOM, bezprzewodowych rozwiązaniach multiroom HEOS lub niezwykle wydajnym Boston Acoustics – Sound United to brzmienie idealne dla Ciebie – tylko posłuchaj. Boston Acoustics jest własnością Sound United LLC.
Produktów w sklepie: 19
Bowers & Wilkins (B&W)
Bowers & Wilkins czyli B&W, to brytyjska firma produkująca sprzęt audio a przede wszystkim hi-endowe kolumny głośnikowe. Marka B&W została założona w 1966 roku przez Johna Bowersa w Worthing w West Sussex w Anglii. Obecnie B&W nadal z siedzibą w Worthing jest częścią B&W Group Ltd., która obejmuje również umowy dystrybucyjne z producentem sprzętu audio Rotel, a jej właścicielem jest firma Eva Automation. Badania i rozwój były podstawową działalnością B&W kontrolowaną przez jej założyciela Johna Bowersa. Od początku istnienia firmy, zyski były inwestowane w rozwój nowych produktów. W 1982 r. Firma otworzyła specjalne centrum badawcze o nazwie „SRE” lub „Steyning Research Establishment” w Steyning, około 16 km od Worthing. Budynki były przeznaczone do prac związanych z dźwiękiem, ponieważ były wcześniej używane przez SME, angielskiego projektanta gramofonów.
 
 
Bowers & Wilkins nieustannie dąży do doskonałości dźwięku, zapewniając zapierającą dech w piersiach wydajność z dokładnością i czystością dźwięku, która zbliża słuchacza do oryginalnego nagrania, nazywamy to Prawdziwym Dźwiękiem. Wielokrotnie nagradzane słuchawki, głośniki i bezprzewodowe systemy home audio łączą inżynieryjne innowacje i harmonijny design, który zachwyca miłośników muzyki na całym świecie. Będąc w czołówce wysokiej jakości technologii audio od ponad 50 lat Bowers & Wilkins zdobył niezliczone nagrody i wyróżnienia, od najbardziej wpływowych i ważnych publikacji, muzyków, studiów nagraniowych i wytwórni muzycznych, w tym Abbey Road Studios, Skywalker Studios, BMI i Hollywood Records. Cenne relacje z BMW, McLaren Automotive, Maserati i Volvo Cars, pozwoliły B & W przekroczyć granice wysokiej jakości systemów car audio.
 
 
Doskonałość projektowania i innowacje technologiczne są głęboko zakorzenione w życiu ludzi tworzących markę Bowers & Wilkins. Laboratorium badawczo-rozwojowe, które John Bowers założył w Steyning w 1976 roku, było pierwszym tego rodzaju, zatrudniającym tylko najbardziej utalentowanych i dociekliwych inżynierów, których celem było odkrycie tajemnic zachowań akustycznych. Wiele postępów poczynionych przez inżynierów B&W - na przykład pionierskie wykorzystanie materiałów takich jak Continuum™ i Diamond - wpłynęło nie tylko na sposób, w jaki tworzy swoje głośniki, ale także na to jak powstają wszystkie produkowane podzespoły.
 
 
50 lat doskonałej historii marki Bowers & Wilkins
 
Lata 60-te: Skromne początki
Senne nadmorskie miasteczko Worthing w południowej Anglii może nie wyglądać jak wylęgarnia swobodnych eksperymentów z lat 60., ale dla fanów audio jest to miejsce, które jest synonimem innowacji. Dzięki pierwszym głośnikom Bowers & Wilkins zbudowanym tutaj we wczesnych latach istnienia firmy, melomani mogli zapoznać się z takimi albumami jak Sgt. Pepper and Pet Sounds w nowej, poszerzającej umysł głębi i wyrazistości.
 
Lata 70-te: Dekada kamieni milowych
Wraz z założeniem i szybkim rozwojem firmy Bowers & Wilkins zyskała reputację dzięki innowacyjnemu projektowi wspartemu przez wiodące na świecie badania i rozwój. Marka wprowadziła nowe formy i koncepcje projektowe, w tym głośnik wysokotonowy na górze, nowe materiały stożkowe, takie jak włókno aramidowe, a wszystko to zakończyło się premierą kultowego głośnika 801, który wkrótce stał się preferowanym głośnikiem referencyjnym dla wielu wiodących studiów nagrań na świecie.
 
Lata 80-te: Zastosowanie nauki
Rozległe inwestycje w badania doprowadziły do ​​utworzenia specjalnego ośrodka badawczo-rozwojowego firmy w Steyning. Era popowej gwiazdy MTV i bombastycznego rocka stadionowego również sprawiła, że ​​Bowers & Wilkins przełamali ten trend i wprowadzili coś małego i dyskretnego: „kompaktowy monitor”, czyli CM1.
 
Lata 90-te: Ustanowienie nowych standardów
W latach dziewięćdziesiątych pionierska praca zespołu badawczego Steyning została zrealizowana w spektakularny sposób, wprowadzając na rynek Nautilus™, głośnik, który na nowo sformułował przyjęte z góry koncepcje projektowania głośników. Było to również powodem wprowadzenia na rynek dużych produktów na obu krańcach spektrum, wraz z odsłonięciem wysoko cenionej podstawowej serii 600 i flagowej serii Nautilus 800.
 
Lata 2000: Rozszerzenie o nowe kategorie
Dekada, która przyniosła nam iPody i smartfony, pozwoliła nam wejść w nowy świat wraz z premierą kultowego Zeppelina. Forma rozszerzyła również kategorię car audio i zmieniła wydajność swojej serii 800 wraz z opracowaniem głośnika wysokotonowego z diamentową kopułką.
Produktów w sklepie: 1
Brax

Brax - marka car audio należąca do niemieckiej firmy Audiotec Fischer, którą założył w 1990 roku Heinz Fischer. Od tamtego czasu firma rozwinęła się z niszowego dostawcy do jednego ze światowych liderów rynku high-end w systemach samochodowego audio. Podstawowe kryteria produkcji jak ręczne wykonanie czy „Made In Germany” są nadal dominującą wartością w Audiotec Fischer. W siedzibie firmy nieprzerwanie trwają prace nad rozwojem nowych produktów i opracowywaniem najnowszych linii. Wielką wagę przywiązuje się tutaj do zapewnienia najwyższej jakości np. każdy wzmacniacz zanim trafi do sprzedaży jest indywidualnie sprawdzany przez technika. Te wszystkie założenia są odzwierciedleniem filozofii firmy i to one przyczyniły się do jej sukcesu.

 

 

Tylko ci, którzy mają wizję, mogą dokonać trwałej zmiany – i to jest dokładnie to, co założył sobie Heinz Fischer w roku 1990, aby zapewnić wspaniałe wrażenia dźwiękowe poprzez High-End’owe rozwiązania w tak niewdzięcznym środowisku, jakim jest wnętrze samochodu. Od tego czasu marka BRAX jest synonimem doskonałego i bezkompromisowego brzmienia dla samochodowych komponentów hi-fi . Kompromisy są absolutnym tabu podczas opracowywania i produkcji każdego pojedynczego produktu BRAX. Stosowane są tylko najlepsze, ręcznie selekcjonowane materiały, z których precyzyjnie budowane są produkty o ponadczasowym wzornictwie. Prasa branżowa, jak i klienci na całym świecie przyznają, że produkty BRAX są wielokrotnie projektami referencyjnymi, które definiują punkt odniesienia w samochodowym audio.
 
Produktów w sklepie: 18
Bull Audio

 

Produktów w sklepie: 4