Producenci

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Harman Becker

Becker - renomowany, niemiecki producent nawigacji GPS do samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz kamperów. Cechą charakterystyczną produktów sygnowanych logo Becker jest wysoka niezawodność oraz niezwykle intuicyjne menu i obsługa. Koncern Harman Becker Automotive Systems, do którego należy marka Becker to największy dostawca systemów OEM-owych na świecie. Zadaniem 6700 pracowników na całym świecie jest projektowanie i produkcja najwyższej klasy systemów: audio, multimedialnych, rozrywki, informacji oraz komunikacji, na rynek motoryzacyjny oraz konsumencki. W grupie motoryzacyjnej naszymi klientami są: Audi, Grupa BMW (BMW, Rolls-Royce, Mini), DaimlerChrysler (Jeep, Chrysler, Smart, Maybach, Dodge), Grupa Fiat (Fiat, Ferrari), Ford, GM, Honda, Hyundai, Kia, Jaguar, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Porsche, Grupa PSA (Citroen, Peugeot), Renault, Grupa PAG (Land Rover), Saab, Grupa Toyota (Toyota, Lexus), Volvo, VW.

 

Produktów w sklepie: 5
Harman Kardon
Firma HARMAN projektuje rozwiązania dla producentów samochodów, konsumentów i przedsiębiorstw na całym świecie, w tym sprzęt car audio, produkty wizualne, rozwiązania w zakresie automatyzacji przedsiębiorstw oraz powiązane usługi. Audiofile oczekują od firmy HARMAN dostarczania najlepszej jakości dźwięku w studio i na scenie, w domu i w podróży. Portfolio legendarnych marek audio firmy HARMAN obejmuje: AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® i Revel®. Ponad 50 milionów pojazdów poruszających się dziś w ruchu drogowym cieszy się lepszymi wrażeniami z jazdy, dzięki dźwiękom HARMAN i rozrywce informacyjnej.
 
 
Korzystanie z bogatych możliwości, jakie oferują dzisiejsze rynki światowe, wymaga czegoś więcej niż tylko legendarnego brzmienia. Firma HARMAN przekształciła organizację i strukturę kosztów, aby uczynić ją bardziej zwinną w zmieniającym się świecie i zajęła się kwestią rosnącego znaczenia wysoce zintegrowanych, bogatych w oprogramowanie produktów i usług. Co najważniejsze, osiągnięcia Harman-a w dziedzinie innowacji, które wyróżniają firmę i jej marki premium audio i inforozrywki od ponad 60 lat, są kontynuowane. Harman Kardon łączy pasję i cel, aby projektować i dostarczać inteligentne produkty, systemy, oprogramowanie i usługi, które łączą ludzi, gdziekolwiek się znajdują. Firma jest prowadzona bardzo uczciwie, wprowadza innowacje z zamiarem dążenia do doskonałości operacyjnej, aby inspirować przełomowe działania, które generują wartość dla klientów i wysokie zyski dla akcjonariuszy.

 

 

W latach sześćdziesiątych firma Harman Kardon rozrosła się i przejęła inne marki audio takie jak JBL. W latach siedemdziesiątych Sydney Harman przyjął nominację w administracji Cartera na stanowisko zastępcy sekretarza Departamentu Handlu. Kiedy Harman objął urząd w 1976 roku jako szef, sprzedał swoją firmę konglomeratowi Beatrice Foods, aby uniknąć konfliktu interesów. Beatrice szybko sprzedała wiele części firmy, w tym pierwotny oddział Harman Kardon, a do 1980 r. Pozostało tylko 60% pierwotnej firmy.
 
 
Po odejściu z rządu w 1978 r. stworzył Harman International Industries i ponownie przejął kilka firm, które sprzedał Beatrice. Harman International wszedł na giełdę w 1986 roku z oferta akcji na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. Pieniądze z tej sprzedaży zostały przeznaczone m.in. na zakup Soundcraft, brytyjski producent profesjonalnych mikserów, w 1988 i później - producent elektroniki cyfrowej w Salt Lake City, DOD Electronics Corp. Do 1994 roku Harman International sprzedawał konsumencki sprzęt audio pod takimi markami jak JBL, Harman Kardon, Infinity i Epicure, a także profesjonalne systemy audio.
 
 
W 2003 roku kupiono Madrigal Audio Laboratories, w skład których wchodzą Highend Mark Levinson i Revel. W lipcu 2011 roku Harman przejął firmę MWM Acoustics. Firma Harman rozszerzyła działalność o oświetlenie w 2013 r., Kupując Martin Professional. W marcu 2015 roku Harman przejął dział motoryzacyjny Bang & Olufsen za 145 milionów euro (156 milionów dolarów) za jednostkę oraz opłaty licencyjne na technologię. Zakup nie obejmował biznesu elektroniki użytkowej. W listopadzie 2016 r. Firma Samsung Electronics zdecydowała się przejąć firmę Harman International za 8 mld USD.
Produktów w sklepie: 58
Heco
Niemiecka firma HECO, to producent kolumn głośnikowych z bardzo długą historią. Swoją przygodę w branży HiFi rozpoczęła już w 1949 roku. Od czasów założycielskich firma podchodzi do swoich konstrukcji Home Audio z bezkompromisową jakość odtwarzania muzyki. HECO wprowadziło wile zmian w ponad siedemdziesięciu latach historii firmy - jednak niektóre z najważniejszych aktualnych hi-technologii, są niezmienne, co świadczy o sile i nieprzerwanej innowacyjności marki.
 
 
HECO to marka, która reprezentuje bogatą i długą tradycję w produkcji niemieckojęzycznej. Od momentu założenia firmy czyli 1949 r., jest ona zaangażowana w rozwój bezkompromisowej, wysokiej jakości reprodukcji muzyki w środowisku home audioLegendarne serie kolumn głośnikowych ukształtowały dotychczasowy wizerunek marki. Fakt, że firma HECO w ciągu ponad pół wieku lat swojej historii - obejmującej okres, w którym nastąpiły jedne z najważniejszych osiągnięć w dziedzinie technologii hi-fi - wciąż na nowo odkrywa swoją siłę i innowacyjność, jest świadectwem siły i innowacyjności marki. Niezliczone wyróżnienia i zwycięstwa w testach są dowodem tej pasji do doskonałości. 
 
 
 
„Liczy się tylko wynik”
 
Dzięki tej pozornie prostej filozofii produktu HECO od wielu dziesięcioleci jest liderem w dziedzinie rozwoju głośników w Niemczech. Celem jest doskonała równowaga, przejrzystość i dynamika dźwięku. HECO nie szczędzi wysiłków gdy zauważamy, że coś jest jeszcze lepsze - zarówno pod względem rozwoju, jak i jakości materiałów i wykorzystania technologii. Zaowocowało to nowymi koncepcjami, które stały się kamieniami milowymi na rynku głośników. Fakt, że marka wciąż wprowadza na rynek produkty o niezrównanym stosunku ceny do jakości, jest czarno-biały potwierdzony przez prasę branżową i jej klientów. "Jesteśmy dumni ze wszystkiego, co reprezentuje HECO - tak jak nasi klienci ”.
 
 
Głośnik z najwyższej półki „The New Statement” wyposażony jest w przetwornik średniotonowy AlNiCo - gwarancję naturalnego i absolutnie precyzyjnego odtwarzania średnich tonów. Środek pasma to najważniejszy zakres częstotliwości do oceny naturalności głośnika. Przyczyna tkwi w dużej wrażliwości ludzkiego słuchu, zwłaszcza w obszarze głosu. Ostatecznym rozwiązaniem jest tutaj połączenie wysokiej jakości papierowego stożka i magnesów Alnico. AlNiCo (aluminium - nikiel - kobalt) to materiał, który może pochłaniać ekstremalnie wysokie siły pola magnetycznego i ma wysoką stabilność temperaturową. Melomani szczególnie doceniają wielokrotnie opisywane zalety akustyczne w zakresie dynamiki i rozdzielczości.
 
 
Po długim okresie badań inżynierom HECO udało się opracować napęd Alnico wykorzystujący nowoczesną technologię laserową (system Klippel®) i „metodę elementów skończonych”. Po raz pierwszy głośnik z AlNiCo pracuje symetrycznie pod względem pola magnetycznego, zawieszenia i indukcyjności. Rezultatem jest najniższe możliwe zniekształcenie i cudownie naturalne odwzorowanie średniego zakresu. Przetwarzanie dźwięku odbywa się za pośrednictwem lekkiej membrany z papieru pakowego oraz stosunkowo twardego i szybkiego zawieszenia.
Produktów w sklepie: 83
Helix

Helix - niemiecka firma car audio założona przez Heinza Fischera, wraz z marką Brax należy do spółki Audiotec Fischer. Produkty Helix-a posiadają doskonały stosunek cena/jakość, z tego powodu są znakomitym, budżetowym substytutem hi-end-owych podzespołów marki Brax. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w opracowywaniu systemów audio, jak również badaniom nad odwzorowaniem naturalnego brzmienia, Audiotec Fischer jest uznawany za lidera w dziedzinie doskonałego dźwięku. Tym samym Helix coraz silniej jest upatrywany, jako marka oferująca namiastkę Brax-a, za rozsądne pięniądze.

 


Firma Audiotec Fischer powstała w Niemieckim mieście Schmallenberg, założył ją w 1990 roku Heinz Fischer. Od tamtego czasu firma rozwinęła się z niszowego dostawcy do jednego ze światowych liderów rynku high-end w systemach samochodowego audio. Podstawowe kryteria produkcji jak ręczne wykonanie czy „Made In Germany" są nadal dominującą wartością w Audiotec Fischer. W siedzibie firmy nieprzerwanie trwają prace nad rozwojem nowych produktów i opracowywaniem najnowszych linii. Wielką wagę przywiązuje się tutaj do zapewnienia najwyższej jakości np. każdy wzmacniacz zanim trafi do sprzedaży jest indywidualnie sprawdzany przez technika. Te wszystkie założenia są odzwierciedleniem filozofii firmy i to one przyczyniły się do jej sukcesu.

 

 

Od roku 2005 firma Audiotec Fischer uzyskał certyfikat DIN EN ISO 9001: 2015, co stanowi kolejny atrybut określający cele jakościowe we wszystkich produktach Helix-a. Dzięki czemu, marka wychodzi również na przeciw oczekiwaniom, entuzjastów samochodowych.

Produktów w sklepie: 183
Hertz
W 1998 roku Elettromedia, włoski producent produktów audio tworzy markę Hertz, dając głos swoim wzmacniaczom i stając się światowym liderem na rynku głośników samochodowych. Hertz szybko wprowadza ważne innowacje w technologii projektowania sprzętu car audio, potwierdzając kreatywność jako kluczowy atut strategiczny dla spółki. Filozofia firmy Hertz, to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości brzmienia, żywej tradycji, genialnej innowacji i wysokiej jakości, połączonej z pełną gamą produktów dla maksymalnej satysfakcji klienta.
 
 
 
Od czasu swojej premiery marka Hertz reprezentuje wiele różnych wysokiej klasy mobilnych produktów audio, w tym wzmacniacze, głośniki i subwoofery. W 2006 roku Hertz zajmuje już ugruntowaną pozycję na świecie wśród marek car audio i prezentuje linię wzmacniaczy Hi-Power dla wielu fanów, którzy proszą o systemy audio, których wyłącznym producentem jest  Hertz.
 
 
Produktów w sklepie: 265
Hifonics

HIFONICS – legendarna amerykańska marka, która w 2013 roku obchodziła swoje 30 urodziny. Któż nie słyszał o doskonałych wzmacniaczach noszących imiona zaczerpnięte z greckiej i rzymskiej mitologii? Reklamowane jako "Power from the Gods" – "Moc od bogów" szybko zdobyły miejsce w czołówce światowej. Za oryginalnym pomysłem nazewnictwa idzie doskonała, co roku ulepszana technologia. Dziś linia produktów Hifonics, to wciąż najlepsze wzmacniacze samochodowe dostępne na rynku i odpowiednie dla nich subwoofery, które razem tworzą wspaniałe zabudowy w niepowtarzalnym klimacie.

 

 

Historia marki Hifonics zaczęła się w roku 1981 roku, pierwsze wzmacniacze w USA zostały wyprodukowane przez firmę Zed Audio w 1983 roku i od tej daty Hifonics liczy swoją obecność na rynku. Legendarny inżynier Stephen Mantz i jego firma Zed Audio produkowali wzmacniacze Hifonics do połowy lat dziewięćdziesiątych, kiedy to założyciel marki Helmut Stieglitz przekazał prawa do marki korporacji Maxxsonics, która kontynuuje legendę „Power from the Gods”.

 

 

Dziś wzmacniacze o mocach rzędu kilkuset Wat na kanał nie budzą niczyjego zdziwienia, 25 lat temu jednak raczkujący rynek wzmacniaczy samochodowych dopiero budził się do życia. W 1983 roku najmocniejszym wzmacniaczem na świecie był Linear Power z mocą 150 Wat na kanał, toteż wystawiony na targach w Las Vegas w styczniu 1984 roku wzmacniacz Hifonics Zeus o mocy 200 Wat na kanał budził ogromne zainteresowanie, ale i też niedowierzanie. Ludzie pukali się w czoło, mówili, że ktoś tu zwariował i .. nic. Z posiadanych na targach 150 sztuk nie sprzedano ani jednej – wspomina Stieglitz. Ale wkrótce kilka egzemplarzy trafiło ”na ulice” i wieść o tych potężnych ( jak na owe czasy ) wzmacniaczach zaczęła się szybko rozchodzić. Próbna partia została sprzedana w ciągu miesiąca, klienci zaczęli dzwonić i dopytywać się o te „monstrualne” wzmacniacze. Nazwa Zeus stała się synonimem Hifonics i najbardziej znanym wzmacniaczem. Wkrótce został wyprodukowany model o mocy 250 Wat na kanał, następnie 275 i 300 Wat na kanał... I tak wyścig się zaczął...
Produktów w sklepie: 304
Hollywood Energetic

Hollywood Energetic - niemiecka marka oferująca europejskiej branży car audio przede wszystkim najwyższej klasy profesjonalne akumulatory do samochodowych systemów nagłaśniających, kable i przewody, materiały tłumiące, materiały montażowe oraz bogaty wybór akcesoriów do instalacji car audio. Oferta produktowa i cenowa może być dokładniej i szybciej dopasowywana do potrzeb oraz oczekiwań lokalnego rynku głównie za sprawą zamówień produktów dokonywanych bezpośrednio w najlepszych fabrykach, produkujących podobny asortyment również dla wielu innych znanych marek sprzętu car audio. Materiały montażowe i akcesoria car audio z logo Hollywood Energetic to wręcz obowiązkowy asortyment podstawowej oferty większości renomowanych instalatorów i sklepów car audio na terenie całej Europy. Hollywood Energetic jest zarejestrowanym i prawnie chronionym znakiem towarowym na terenie Unii Europejskiej (Int. Trademark No: 010 627 669).

 

Produktów w sklepie: 3
Hugo Boss
Fascynujący świat marki Hugo Boss obejmuje szeroką gamę produktów od nowoczesnej odzieży, eleganckich ubiorów wieczorowych i sportowych oraz obuwie i akcesoria skórzane. Asortyment uzupełniają licencjonowane zapachy, okulary, zegarki, moda dziecięca, tekstylia domowe i przybory do pisania. Marka zdaje sobie sprawę, że konsumenci łatwo i szybko identyfikują się z luksusem marek takich jak Hugo Boss, które oznaczają dobry smak, jakość i zaufanie. Wszystkie powyższe atrybuty są podstawowymi czynnikami wpływającymi na decyzję o zakupie produktów także w segmencie elektroniki użytkowej. W oparciu o to, opracowała wysokiej jakości produkt, który zawiera kluczowe elementy konstrukcyjne z najbardziej udanej linii wzorniczej GEAR MATRIX i stworzyła do niej odpowiedni głośnik bezprzewodowy. 
 
 
Producentem tego głośnika jest firma DISTRI-BRANDS. Z jej belgijską siedzibą główną i działalnością dystrybucyjną w ponad 80 krajach na całym świecie, DISTRI-BRANDS dostarcza swoje produkty do ponad 3.000 punktów sprzedaży produktów premium. Od 2020 r. firma ta ma ambicje poszerzenia swojej obecności na rynku elektronicznym, trzymając się równolegle swojej podstawowej tożsamości w rozwoju produktów modowych.
Produktów w sklepie: 1