Producenci

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
NAD
NAD
NAD powstał, gdy duża grupa importerów z branży audio w Europie, miłośników muzyki, postanowiła opracować produkty, które przebijają się przez przemysłowy szum. NAD to skrót od New Acoustic Dimension. Firma została założona w Londynie w 1972 roku przez dr Martina L. Borisha, inżyniera elektryka z tytułem doktora fizyki. Najbardziej znanym produktem jest NAD 3020 z końca lat 70-tych, wzmacniacz zintegrowany zaprojektowany przez Bjørna Erika Edvardsena, który był wysoko ceniony przez różne brytyjskie magazyny Hi-Fi. Filozofia NAD polega na uwzględnianiu tylko naprawdę użytecznych funkcji w estetycznie zaniżonych projektach w porównaniu z produktami innych konkurentów. Marka ta była jednym z pierwszych producentów sprzętu home audio, która zleciła produkcję swoich produktów fabrykom elektroniki w Azji Wschodniej. NAD został przejęty przez duńską firmę AudioNord w 1991 roku, a następnie sprzedany w 1999 roku firmie Lenbrook Group z Pickering w Ontario w Kanadzie.

 

 

Celem firmy NAD było udowodnienie, że doskonała jakość dźwięku i doskonała wartość mogą istnieć razem. Był to niełatwy cel - niektóre z najbardziej renomowanych marek elektroniki w tamtych czasach były nieosiągalne dla większości, podczas gdy przystępne cenowo spektrum rynku było zdominowane przez niskiej jakości produkty importowane od światowych gigantów elektroniki. Założyciele NAD-a pozostali niezrażeni, a ich oryginalna wizja doprowadziła do powstania inspirującej historii o tym, jak grupa wyspecjalizowanych audio-maniaków zmierzyła się z Goliatami przemysłu audio, aby stworzyć swoje własne, wyjątkowe miejsce.
 

 

Kiedy dyrektor zarządzający NAD, Marty Borish, zatrudnił inżyniera dźwięku, Bjorna Erika Edvardsena, magia NAD zaczęła się rozprzestrzeniać. Wkrótce ten kreatywny zespół dostrzegł miejsce na rynku dla nowej kategorii niedrogiej, wysokiej jakości elektroniki. Istniały już wzmacniacze o wysokiej wydajności, ale często miały wiele dodatkowych funkcji, które zwiększały ich koszt. Edvardsen wierzył, że mógłby stworzyć niedrogi wzmacniacz, który wykorzystywałby najnowocześniejszą inżynierię, skupiając się wyłącznie na tym, co istotne dla dobrego dźwięku. Młodzi ludzie również chcieli skorzystać z tego doświadczenia hi-fi, a przystępność cenowa była problemem! Ta rewolucyjna koncepcja stała się etosem, który skłonił NAD do wyprodukowania jednych z najbardziej znanych produktów pokolenia. Edvardsen rozpoczął testowanie nowych sposobów łączenia i konfigurowania tranzystorów, okablowania itp. W celu stworzenia pierwszych wzmacniaczy tej pary - prototypów, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane jako produkty NAD. Te pierwsze jednostki były nieco prymitywne w konstrukcji i wykonaniu, ale brzmiały lepiej niż porównywalne wzmacniacze w swoim przedziale cenowym. Niemal od razu te wczesne prototypy zwróciły uwagę entuzjastów audio, dystrybutorów i co najważniejsze niektórych inwestorów i utorowały drogę dla NAD.

 
 
Początkowo rosnący zespół inżynierów NAD kierowany przez Edvardsena, obsesyjnie eksperymentował i udoskonalał projekty elektroniczne. Skończyło się to ostateczną nagrodą dla inżynierów i marki - wyróżnieniem za stworzenie najlepiej sprzedającego się wzmacniacza hi-fi w historii, NAD 3020. To był punkt zwrotny dla NAD, moment w którym zarówno Edvardsen, jak i marka NAD stworzyli kultową grupę, która od tamtej pory pozostaje wierna produktom i rozwiązaniom NAD. Po sukcesie 3020 nastąpiły kolejne sukcesy i nowości w branży. Magnetofon kasetowy 6100 był pierwszym na świecie odtwarzaczem Dolby C, który kontynuował mantrę marki w zakresie wydajności i wartości. NAD 5200 stał się jednym z pierwszych na świecie wczesnych odtwarzaczy CD premium. M2 na nowo zdefiniował kategorię wzmacniaczy cyfrowych, obalając uprzedzenia wielu audiofilów, że wzmocnienie cyfrowe nie może zapewnić dźwięku o wysokiej jakości. Wszystkie te produkty były wspierane przez niezwykłe technologie opracowane przez laboratoria NAD, czasami we współpracy z zewnętrznymi partnerami technologicznymi.
 
 
Obecnie grupa inżynierów firmy NAD ma swoją siedzibę w Kanadzie. Zespołem kieruje jeden z najbliższych współpracowników i protegowanych Edvardsena, który kontynuuje dziedzictwo zapoczątkowane przez Borisha i Edvardsena. Chociaż Borish i Edvardsen już nie żyją, rozmowa z którymkolwiek członków zespołu NAD powie Ci, że tak jak oni, nie kierują się niczym innym jak tylko wiarą - pasjonującą wiarą w to, że dźwięk "true-to-source" powinien być dostępny dla każdego. Skrupulatne i wytrwałe podejście, z jakim marka realizuje swój cel oznacza, że posiadacze urządzeń NAD mogą być spokojni o to, że każdy ich produkt brzmi znacząco lepiej niż jakikolwiek inny przed nim. W rzeczywistości, nie wypuściliby na rynek produktu, który osiągnie cokolwiek mniej.
Produktów w sklepie: 1
Navman

NAVMAN jest bliźniaczą marką MIO (bardzo popularną w Polsce) i należy do tego samego właściciela, czyli do firmy MITAC. Marka Navman ma duży udział w rynku krajów anglojęzycznych, takich jak Wielka Brytania, Australia, Nowa Zelandia, gdzie jest wręcz liderem. Cechą wyróżniającą produkty Navman od konkurencyjnych w tym samym segmencie jest slot na kartę SD i bezpośrednia współpraca z oprogramowaniem AutoMapa.

 

Produktów w sklepie: 1
Necom

Produktów w sklepie: 28
Netatmo
Netatmo tworzy eleganckie oraz inteligentne produkty, zawsze będące połączeniem harmonii i Twojego stylu życia. Chcemy poszerzać Twoje umiejętność oraz pomóc zrozumieć ofertę marki NetatmoNasze produkty starannie projektujemy pod kątem mechaniki, elektroniki, jak i wbudowanego oprogramowania. Dysponujemy najwyższymi standardami jakości projektowania aplikacji mobilnych i internetowych, dzięki którym produkty te uwolnią pełnię swych możliwości. Od stycznia 2016 wyłącznym dystrybutorem marki Netatmo w Polsce jest Horn Distribution S.A.
Produktów w sklepie: 24
Noxon

Marka Noxon jest dostawcą szerokiej gamy popularnych akcesoriów samochodowych. W ofercie znajdują się miedzy innymi: kamery cofania, samochodowe systemy alarmowe, centralne zamki, akcesoria montażowe oraz homologowane światła LED do jazdy dziennej.

 

Produktów w sklepie: 8